Podmínky použití:

Tyto podmínky použití se vztahují na každého, kdo chce získat přístup k textovým zprávám nabízeným na této webové stránce. Pro kompletní znění našich obchodních podmínek se prosím odkažte na dostupný PDF soubor v angličtině. Používáním této stránky potvrzujete, že jste si přečetli naše obchodní podmínky a plně je akceptujete.

Popis:

  • Obchodní podmínky: tyto podmínky použití služby.
  • GDPR: Nařízení (EU) 2016/679 Evropského parlamentu a Rady ze dne 27. dubna 2016 o ochraně osobních údajů a jejich volném pohybu, které zrušuje směrnici 95/46/ES.
  • Klient: jakákoliv fyzická osoba starší 16 let nebo jakákoliv právnická osoba, která přistupuje k službám a uzavřela dohodu s OdeslatAnonymníSMS, nebo obdržela nabídku či cenovou nabídku od ní.
  • Dohoda: smlouva uzavřená mezi OdeslatAnonymníSMS a Klientem ohledně používání služby.
  • Strany: označuje společně OdeslatAnonymníSMS a Klienta.
  • Produkt(y): všechny SMS služby poskytované prostřednictvím webových stránek odeslatanonymnismy.cz.
  • OdeslatAnonymníSMS: značka provozovaná společností OdeslatSMSAnonymně, jejíž sídlo se nachází v Lille.

1. Informace o Provozovateli (OdeslatAnonymníSMS)

  • Název společnosti: OdeslatSMSAnonymně, společnost registrovaná v Lille.
  • E-mail: Pro jakékoli dotazy nás kontaktujte na esa.contact.hub@gmail.com.

2. Rozsah působnosti Obchodních podmínek

Tyto Obchodní podmínky se vztahují na všechny nabídky, obchodní vztahy, dohody a právní interakce, současné nebo budoucí, mezi OdeslatAnonymníSMS a Klientem. Použití jakýchkoliv obchodních podmínek Klienta je výslovně vyloučeno.

Přístupem k službám, jejich používáním, stahováním nebo publikováním obsahu prostřednictvím nich Klient potvrzuje, že si přečetl, porozuměl a akceptoval tyto Obchodní podmínky.

3. Nabídka a Uzavření Smlouvy

Pokud není výslovně uvedeno jinak, všechny nabídky OdeslatAnonymníSMS jsou nezávazné. Jakákoliv zjevná chyba v nabídce (včetně typografických chyb) nemůže vést k odpovědnosti OdeslatAnonymníSMS. Smlouva se považuje za uzavřenou, jakmile Klient klikne na potvrzovací tlačítko, jako je "Odeslat" nebo "Pokračovat" na jedné z webových stránek platformy.

4. Platební podmínky

Všechny uvedené ceny jsou vyjádřeny v eurech a zahrnují daň z přidané hodnoty (DPH) a jakoukoli jinou platnou daň, pokud není výslovně uvedeno jinak. Pokud není v smlouvě nebo nabídce ze strany EnvoyerSmsAnonyme stanoveno jinak, platba musí být provedena okamžitě po uzavření smlouvy. V každém případě musí být úhrada provedena nejpozději do pěti (5) kalendářních dnů po uzavření smlouvy.

Zákazník nesmí v žádném případě provádět kompenzaci mezi jakýmikoli pohledávkami, které má vůči EnvoyerSmsAnonyme, a jakýmikoli pohledávkami EnvoyerSmsAnonyme vůči němu, pokud k tomu nedojde na základě výslovného předchozího souhlasu EnvoyerSmsAnonyme.

V případě prodlení s platbou ze strany spotřebitele a po upomínce, která zůstane bez účinku po dobu čtrnácti (14) dnů, budou uplatněny sankce za prodlení v souladu s ustanoveními článku L. 441-10 obchodního zákoníku. Tyto sankce budou vypočteny na základě sazby odpovídající třem násobkům zákonné úrokové sazby. Kromě toho bude ze strany profesionálního zákazníka splatná paušální částka za vymáhání ve výši 40 eur, v souladu s článkem D. 441-5 obchodního zákoníku, aniž by byla dotčena další náklady vzniklé při vymáhání pohledávky.

Pokud zákazník jedná jako profesionál, bude od prvního dne prodlení splatná paušální částka za vymáhání ve výši 15 % z dlužné částky, s minimem 40 eur.

5. Právo na odstoupení

V souladu s článkem L. 221-28 zákona o ochraně spotřebitele zákazník výslovně uznává, že služba poskytovaná EnvoyerSmsAnonyme je plně vykonaná před uplynutím lhůty pro odstoupení ve výši čtrnácti (14) dnů. V důsledku toho výslovně vzdává svého práva na odstoupení. Právo na odstoupení se v žádném případě nevztahuje na zákazníky jednající jako profesionálové.

6. Práva, povinnosti a odpovědnosti zákazníka

Zákazník zaručuje, že je starší než šestnáct (16) let v okamžiku přístupu nebo používání služby. Při používání produktu se musí chovat odpovědně a v souladu s očekáváními obezřetného uživatele internetových a SMS služeb.

Zákazník se zavazuje, že nebude službu používat k zasílání zpráv nebo komunikací ilegální povahy anonymním osobám nebo třetím stranám. Zejména se zakazuje zasílat, mimo jiné, urážlivé, rasistické, diskriminační, pornografické, provokativní zprávy, nebo provádět nevyžádané zasílání za účelem obchodním, ideologickým nebo charitativním (také nazývaným SPAM). Zákazník se rovněž zakazuje jakékoli použití služby k nezákonným nebo kriminálním účelům.

Zákazník zaručuje, že zadání dat a odesílání zpráv prostřednictvím služby neporuší žádným způsobem práva třetích stran, včetně práv duševního vlastnictví.

Zákazníkovi je výslovně zakázáno provádět své vlastní procesy nebo programy, nebo externí procesy, na systémech a produktech EnvoyerSmsAnonyme. Zákazník se rovněž musí zdržet používání softwaru nebo jakýchkoli jiných prostředků, které by mohly narušit poskytování služeb ostatním uživatelům.

Klient se zavazuje používat adresu odesílatele legálně, přičemž se vyhne používání telefonních čísel, která mu nepatří, fiktivních jmen (včetně obchodních názvů, křestních jmen nebo příjmení, která nejsou jeho), a také nezákonných termínů nebo symbolů.

Klient není v žádném případě oprávněn zadávat, přenášet nebo ukládat osobní údaje (ve smyslu článku 4 GDPR) prostřednictvím nebo v souvislosti s Produktem a/nebo systémy EnvoyerSmsAnonyme, kromě osobních údajů nezbytných k zajištění dodržení výše uvedeného závazku.

Navzdory závazkům uvedeným v této části nese Klient plnou odpovědnost za zadávání údajů do Produktu a za odesílání zpráv a/nebo komunikací. EnvoyerSmsAnonyme neprovádí žádnou kontrolu zadaných informací ani odeslaných zpráv.

V důsledku toho zůstává Klient právně odpovědný za veškeré zadané údaje a za zprávy nebo komunikace, které byly odeslány.

Klient se také zavazuje odškodnit EnvoyerSmsAnonyme za jakékoli nároky třetích stran (včetně, ale nikoli výlučně, žádostí o náhradu škody, náhrad třetím stranám a pokut uložených regulačními orgány) vyplývající z jeho činů nebo opomenutí, které jsou v rozporu s povinnostmi stanovenými v tomto článku.

V případě, že Klient poruší jakoukoli z výše uvedených povinností, je povinen okamžitě zaplatit EnvoyerSmsAnonyme pokutu ve výši 5000 EUR za každé porušení, aniž by bylo nutné předchozí upozornění nebo prokázání škody. Tato pokuta je splatná bez újmy na dalších nárocích, které má EnvoyerSmsAnonyme, včetně možnosti požadovat další náhrady.

V případě, že Klient nebude dodržovat své smluvní povinnosti, si EnvoyerSmsAnonyme vyhrazuje právo pozastavit přístup k službám, blokováním IP adresy, čísla bankovního účtu, čísla kreditní karty a/nebo e-mailové adresy, které Klient používá k přístupu k Produktu.

7. Práva, povinnosti a odpovědnosti EnvoyerSmsAnonyme

EnvoyerSmsAnonyme se zavazuje vykonávat Smlouvu s náležitou péčí a vhodným způsobem.

Data, časy zpřístupnění a dodací lhůty sdělené EnvoyerSmsAnonyme jsou pouze odhady a v žádném případě se nejedná o závazné závazky. Tyto informace nelze považovat za imperativní lhůty, pokud není výslovně uvedeno jinak.

V případě poruchy související s internetovým připojením nebo selháním hardwaru a/nebo softwaru se EnvoyerSmsAnonyme pokusí problém vyřešit co nejdříve, avšak nenese za to odpovědnost. Pokud tato porucha pochází od třetí strany, EnvoyerSmsAnonyme nenese odpovědnost za dobu poruchy nebo její výskyt. V případě poruchy způsobené Klientem ponese náklady na obnovení Klient.

EnvoyerSmsAnonyme si také vyhrazuje právo dočasně pozastavit své služby z důvodu údržby, aniž by tato suspendace vyvolala jakoukoli odpovědnost z její strany.

Nakonec, EnvoyerSmsAnonyme v žádném případě nezaručuje, že zprávy nebo komunikace odeslané prostřednictvím Produktu dorazí k příjemci ve stejné podobě, v jaké byly odeslány, ani že budou přijaty v očekávaném čase.

V důsledku toho EnvoyerSmsAnonyme odmítá jakoukoli odpovědnost za nesprávné nebo opožděné doručení zprávy nebo komunikace.

8. Odpovědnost

Produkty poskytované EnvoyerSmsAnonyme jsou určeny výhradně k použití v Evropském hospodářském prostoru (EHP) a ve Francii. V případě použití některého z produktů mimo EHP nese zákazník veškerá rizika spojená s tímto použitím. V důsledku toho EnvoyerSmsAnonyme odmítá jakoukoli odpovědnost za použití svých produktů mimo EHP.

V případě porušení smluvních povinností ze strany EnvoyerSmsAnonyme se její odpovědnost omezuje na přímé škody, a to do výše částky fakturované zákazníkovi v průběhu dvanácti měsíců před incidentem, s maximálním limitem 2500 EUR za událost nebo sérii souvisejících událostí. Tyto limity odpovědnosti se nevztahují na úmyslné jednání nebo hrubou nedbalost ze strany EnvoyerSmsAnonyme.

EnvoyerSmsAnonyme nenese žádnou odpovědnost za jiné typy škod, včetně, ale nikoli výhradně, nepřímých, následných škod nebo ztráty tržeb či zisku.

EnvoyerSmsAnonyme v žádném případě nenese odpovědnost za zpoždění, ztrátu dat, nedodržení termínů způsobené změnami okolností, informacemi nebo materiály zákazníka, ani za škody vyplývající z informací nebo rad poskytnutých EnvoyerSmsAnonyme, které nejsou výslovně uvedeny ve smlouvě. Výjimky z odpovědnosti uvedené v tomto odstavci se nevztahují na úmyslné jednání nebo hrubou nedbalost.

Aby mohl zákazník uplatnit nárok na odškodnění, musí oznámit jakékoli nedostatky v plnění do dvou měsíců od dodání. Pokud je zjištěno porušení, EnvoyerSmsAnonyme jej může v přiměřené lhůtě napravit, aniž by byla povinna vyplatit náhradu škody.

Jakýkoli nárok zákazníka vůči EnvoyerSmsAnonyme zanikne po uplynutí dvanácti měsíců od incidentu, pokud zákazník nepřijal vhodná opatření ohledně tohoto nároku.

V případě pochybení EnvoyerSmsAnonyme nebo jejích zaměstnanců či podřízených, za které nese odpovědnost, bude odpovědnost EnvoyerSmsAnonyme omezena na maximální částku 2500 EUR. Toto omezení odpovědnosti se nevztahuje na úmyslné jednání nebo hrubou nedbalost.

Omezení a výjimky z odpovědnosti EnvoyerSmsAnonyme uvedené v Obchodních podmínkách se vztahují také na všechny fyzické nebo právnické osoby, zaměstnance nebo podřízené, které EnvoyerSmsAnonyme využívá při plnění smlouvy.

Omezení a výjimky z odpovědnosti uvedené v tomto článku nijak neomezují další výjimky a omezení odpovědnosti EnvoyerSmsAnonyme obsažené v těchto Obchodních podmínkách.

9. Vyšší moc

Kromě ustanovení uvedených výše se porušení povinností společnosti EnvoyerSmsAnonyme vůči Zákazníkovi také považuje za případ vyšší moci, pokud je způsobeno okolností nezávislou na vůli společnosti EnvoyerSmsAnonyme, která brání úplnému nebo částečnému plnění jejích povinností, nebo činí toto plnění nepřiměřeně obtížným. Tyto okolnosti zahrnují, mimo jiné, neplnění ze strany dodavatelů nebo jiných třetích stran, výpadky proudu, počítačové viry, stávky a pracovní výpadky.

V případě, že taková situace nastane a brání společnosti EnvoyerSmsAnonyme splnit její povinnosti vůči Zákazníkovi, mohou být tyto povinnosti pozastaveny, dokud společnost EnvoyerSmsAnonyme nebude schopna je vykonat. Pokud tato situace trvá déle než deset pracovních dnů, jak společnost EnvoyerSmsAnonyme, tak Zákazník mají právo písemně vypovědět celou nebo část Smlouvy. V takovém případě nebude společnost EnvoyerSmsAnonyme v žádném případě povinna vyplatit odškodnění za jakékoli škody, i když z této situace vyšší moci bude mít prospěch.

10. Důvěrnost

Produkty společnosti EnvoyerSmsAnonyme nejsou určeny pro děti mladší šestnácti (16) let. Společnost EnvoyerSmsAnonyme vědomě nevyžaduje, neshromažďuje ani neuchovává informace od osob, o nichž ví, že jsou mladší šestnácti (16) let. Žádná část produktů není navržena tak, aby přitahovala publikum mladší šestnácti (16) let. Kromě toho společnost EnvoyerSmsAnonyme neodesílá žádnou komunikaci osobě, která se prohlašuje za mladší šestnácti (16) let. Pokud se společnost EnvoyerSmsAnonyme dozví, že uživatel nebo zákazník je mladší šestnácti (16) let, přijme nezbytná opatření k odstranění osobních údajů tohoto uživatele/zákazníka ze svých systémů. Pokud jste rodič nebo zákonný zástupce dítěte, o kterém se domníváte, že poskytlo osobní údaje společnosti EnvoyerSmsAnonyme, kontaktujte nás prosím písemně, aby byly tyto údaje odstraněny z našeho systému.

Pokud je to nezbytné pro plnění Smlouvy, Zákazník výslovně souhlasí, aby společnost EnvoyerSmsAnonyme zpracovávala jeho osobní údaje a předávala je třetím stranám pro tento účel.

Společnost EnvoyerSmsAnonyme si také vyhrazuje právo sdělovat osobní údaje nebo jiné informace vyšetřovacím úřadům, zejména když je Produkt používán nelegálně Zákazníkem, nebo v situacích, kdy je společnost EnvoyerSmsAnonyme ze zákona povinna tyto informace poskytnout na základě soudního rozhodnutí. Zákazník výslovně souhlasí s tímto zveřejněním údajů.

IP adresa používaná Zákazníkem je zaznamenána při používání Produktu. V případě platby prostřednictvím iDEAL, Bancontact, Sofort, eps nebo Multibanco budou také uchovány číslo účtu nebo platební karty používané Zákazníkem, stejně jako jméno, místo bydliště a/nebo e-mailová adresa vlastníka účtu nebo karty. Pro platby provedené prostřednictvím PayPal budou zaznamenány následující informace: jméno, e-mailová adresa a adresa Zákazníka. V případě platby kreditní kartou, Apple Pay, Google Pay nebo Microsoft Pay budou také uchovány údaje o použité kreditní kartě. Pokud je platba provedena telefonem, bude zaznamenáno použité telefonní číslo. Výše uvedené údaje budou uchovávány společností EnvoyerSmsAnonyme po dobu 18 měsíců. Zákazník výslovně souhlasí s tímto shromažďováním a uchováváním údajů.

Pokud Zákazník shromažďuje nebo zpracovává osobní údaje jiným způsobem při používání Produktu, bude považován za „správce údajů“ podle Nařízení (EU) 2016/679 (GDPR). Zákazník tímto musí zajistit, že pro toto zpracování údajů existuje právní základ.

Zákazník se zavazuje odškodnit EnvoyerSmsAnonyme za jakékoli požadavky nebo nároky třetích stran, včetně, ale nikoli výhradně, požadavků na náhradu a pokut uložených regulačním orgánem, jakož i veškeré škody vyplývající z jednání nebo opomenutí Zákazníka, které by porušovalo nebo bylo vnímáno jako porušení platných právních předpisů o ochraně soukromí, jako je GDPR.

V souladu s Obecnými podmínkami není Zákazník oprávněn shromažďovat, odesílat nebo jinak uchovávat osobní údaje (jak je definováno v článku 4 GDPR) prostřednictvím, v nebo s Produktem a/nebo systémy EnvoyerSmsAnonyme (pokud není v Obecných podmínkách uvedeno jinak). Proto nemůže být EnvoyerSmsAnonyme považováno za zpracovatele údajů ve smyslu článku 4 GDPR. Pokud Zákazník tuto povinnost nedodrží, EnvoyerSmsAnonyme si vyhrazuje právo, z právních důvodů, být považováno za nezpracovatele údajů podle článku 4 GDPR. Pokud by však GDPR přesto považovalo EnvoyerSmsAnonyme za zpracovatele údajů, níže uvedené ustanovení se bude vztahovat mezi Stranami, a to pouze v tomto konkrétním případě.

Tento článek představuje dohodu o zpracování údajů, jak je uvedeno v článku 28 GDPR.

Zákazník zaručuje, že existuje právní základ pro zpracování osobních údajů v souladu s článkem 6(1) GDPR.

EnvoyerSmsAnonyme zpracovává osobní údaje pouze na účet Zákazníka a v souladu s jeho písemnými pokyny. Pokud se EnvoyerSmsAnonyme domnívá, že taková instrukce porušuje GDPR nebo jinou evropskou či národní legislativu týkající se ochrany údajů, okamžitě informuje Zákazníka.

EnvoyerSmsAnonyme je oprávněno využívat třetí strany pro plnění Smlouvy. To zahrnuje subdodavatele, jako jsou společnosti poskytující webhosting. V případě změny týkající se přidání nebo výměny subdodavatelů se Zákazník může proti těmto změnám ohradit, dokud Smlouva mezi Stranami zůstává v platnosti.

Pokud je to možné, EnvoyerSmsAnonyme pomůže Zákazníkovi, na základě jednoduché žádosti, splnit jeho povinnost reagovat na žádosti o uplatnění práv subjektů údajů v souladu s Kapitola III GDPR. EnvoyerSmsAnonyme si může účtovat Zákazníkovi náklady spojené s touto asistencí, vypočítané na základě dohodnuté hodinové sazby ve Smlouvě nebo, pokud není dohodnuto jinak, na základě přiměřené sazby.

Zákazník se zavazuje nezávisle reagovat na žádosti o uplatnění práv subjektů údajů, jak je definováno v Kapitole III GDPR, pokud má přístup k potřebným osobním údajům pro tyto žádosti.

Vzhledem k povaze zpracování a informacím, které má EnvoyerSmsAnonyme k dispozici, se zavazuje poskytnout veškerou potřebnou asistenci Zákazníkovi, na základě jednoduché žádosti, aby zajistil shodu s povinnostmi stanovenými v článcích 32 až 36 GDPR. EnvoyerSmsAnonyme si může účtovat tuto asistenci na základě dohodnuté hodinové sazby ve Smlouvě nebo, pokud není dohodnuto jinak, za přiměřenou sazbu.

EnvoyerSmsAnonyme přijme veškerá technická a organizační opatření požadovaná, jak je uvedeno v článku 32 GDPR, aby zajistil vhodnou úroveň bezpečnosti v závislosti na identifikovaných rizicích.

V případě, že EnvoyerSmsAnonyme zjistí porušení související s osobními údaji, jak je popsáno v článcích 33 a/nebo 34 GDPR (dále jen "Porušení údajů"), okamžitě o tom informuje Klienta. V takovém případě se EnvoyerSmsAnonyme zavazuje na žádost Klienta poskytnout veškerou potřebnou pomoc, aby Klient mohl informovat příslušný dozorový úřad a, pokud to bude nutné, informovat dotčené osoby v předepsaných lhůtách.

EnvoyerSmsAnonyme, stejně jako jeho zaměstnanci, jsou povinni zaručit důvěrnost osobních údajů, kromě případů, kdy je zveřejnění vyžadováno zákonem nebo když úkol EnvoyerSmsAnonyme vyžaduje toto zveřejnění.

Pokud jde o odpovědnost EnvoyerSmsAnonyme, vztahují se pouze ustanovení uvedená v tomto článku, stejně jako ta dohodnutá ve Smlouvě a Všeobecných podmínkách.

EnvoyerSmsAnonyme nenese odpovědnost za pokuty uložené Klientovi příslušným regulačním orgánem, jako je Nizozemský úřad pro ochranu osobních údajů, pokud to není důsledkem úmyslné chyby nebo hrubé nedbalosti ze strany EnvoyerSmsAnonyme.

Případné nedostatky třetích stran zapojených do plnění Smlouvy o zpracování nemohou být přičítány EnvoyerSmsAnonyme.

Klient má právo ověřit shodu EnvoyerSmsAnonyme se svými povinnostmi podle této Smlouvy o zpracování prostřednictvím auditu. Musí o tom informovat EnvoyerSmsAnonyme co nejdříve a upřesnit, kdo audit provede, stejně jako zvolenou metodu a časový plán.

EnvoyerSmsAnonyme bude mít přiměřenou lhůtu na vyjádření jakýchkoli námitek proti provedení auditu. Pokud budou vzneseny námitky před zahájením auditu, strany se zavazují konzultovat s cílem vyřešit tyto spory, přičemž zohlední oprávněné zájmy každé strany. EnvoyerSmsAnonyme nemůže odmítnout spolupráci na auditu bez opodstatněného důvodu (například vznesením nepřiměřených námitek). Všechny náklady spojené s tímto auditem ponese Klient.

Na žádost EnvoyerSmsAnonyme poskytne Klientovi potřebné informace k prokázání dodržování povinností uvedených v článku 28 GDPR.

11. Duševní vlastnictví

Klient zaručuje, že používání Produktu neporušuje žádná práva duševního vlastnictví třetích stran. Je mu zakázáno odstraňovat nebo měnit jakékoli zmínky týkající se těchto práv duševního vlastnictví.

EnvoyerSmsAnonyme si vyhrazuje právo zavést technická opatření k ochraně svých práv duševního vlastnictví. Pokud jsou taková ochranná opatření zavedena pro Produkt a/nebo související práva, Klient je nesmí odstranit ani obcházet.

12. Řízení reklamací

EnvoyerSmsAnonyme učiní veškeré úsilí, aby reagoval na reklamace Klienta co nejdříve. Klient může podat podrobnou reklamaci kontaktováním EnvoyerSmsAnonyme na následující e-mail: esa.contact.hub@gmail.com. Pokud je to rozumně možné, EnvoyerSmsAnonyme se zavazuje zpracovat reklamaci do pěti pracovních dnů po jejím obdržení a poskytnout podstatnou odpověď co nejdříve.

Pokud je Klient fyzická osoba jednající soukromě a nikoli v rámci své profesní činnosti, má také možnost podat stížnost u Rady pro spory prostřednictvím evropské platformy ODR, přístupné na následujícím webu: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

Postupy stížností uvedené v tomto článku nijak neovlivňují právo stran obrátit se na příslušné soudy.

13. Závěrečná ustanovení

Právní vztahy mezi stranami se budou řídit a vykládat v souladu s francouzským právem. Vídeňská úmluva o prodeji se nepoužije. Tyto Všeobecné podmínky jsou sepsány ve všech možných jazycích. V případě rozporu bude mít přednost nizozemská verze, dostupná na https://envoyersmsanonyme.fr.

Pokud je Klient fyzická osoba jednající soukromě a nikoli v rámci své profesní činnosti, veškeré spory vyplývající ze smlouvy uzavřené s tímto Klientem budou výhradně předloženy příslušnému soudu v místě bydliště tohoto Klienta.

Předchozí odstavec se nevztahuje, pokud Klient jedná v rámci své obchodní, průmyslové, řemeslné nebo profesní činnosti. V takovém případě budou veškeré spory související se smlouvou uzavřenou mezi EnvoyerSmsAnonyme a Klientem jednajícím v profesním rámci výhradně předloženy francouzskému soudu.

Práva Klienta podle Smlouvy nelze převést na třetí stranu bez předchozího písemného souhlasu EnvoyerSmsAnonyme.

Pokud je Klient fyzická osoba jednající soukromě a nikoli v rámci své profesní činnosti. Taková ustanovení nebudou součástí dohody mezi EnvoyerSmsAnonyme a fyzickou osobou jednající k neprofesním účelům.

V případě, že by některé ustanovení Smlouvy bylo shledáno neplatným, zrušitelným nebo nevynutelným, Smlouva zůstane platná. Strany se budou snažit nahradit toto ustanovení novým, právně platným, které bude mít co nejvíce stejný cíl a účinek jako zrušené ustanovení.

👉🏻
Odeslat anonymní SMS

Vaše soukromí je jádrem našich závazků.

Zůstaňte svobodní 🕊️, zůstaňte anonymní 👤

Anonymni-sms.cz je vydáváno společností EnvoyezSmsAnonyme - Copyright © 2018-2025